Tuesday 1 November 2016

Opening schaatsbaan Rotterdam 2016 - 3 december

Op 3 december a.s. wordt de schaatsbaan in Rotterdam geopend. We hebben een uitnodiging ontvangen voor alle leden, zie ook het nieuwsbericht voor meer informatie.

Categorie: Algemeen
Ingezonden door: admin

Beste schaatsliefhebber,

Op vrijdag 2 december 2016 opent de Schaatsbaan Rotterdam weer voor 3 maanden haar deuren. Deze avond willen Schaatsbaan Rotterdam, Schaats Vereniging Rotterdam, DuoSport en Alcedo de schaatsliefhebbers uit de regio Rotterdam al laten kennismaken met de nieuwe ijsvloer. Zo willen we bekendheid geven aan Schaatsbaan Rotterdam en tegelijkertijd een leuk evenement neerzetten voor schaatsend Rotterdam en omstreken.

Wij nodigen alle leden van je vereniging (jeugd en volwassenen)  uit om op 2-december vanaf 1700h al een kijkje te nemen, vrij te schaatsen en/of deel te nemen aan 1 van de wedstrijden. De toegang is gratis en voor een hapje en drankje wordt gezorgd. Wil je deze uitnodiging liefst deze week nog naar al je leden mailen of toesturen? Aanmelden kan vervolgens per mail bij bartgroot11@gmail.com

Alvast hartelijk dank en we hopen veel van jullie leden te zien op 2-december.

Met vriendelijke groet,

Schaatsbaan Rotterdam / Schaatsvereniging Rotterdam / DuoSport / Alcedo